Σκοπός Λειτουργίας τη Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης όπως αυτός περιγράφεται στον Κανονισμό Λειτουργίας, αποτελεί η παροχή υποστήριξης σε φοιτητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρίες προκειμένου να έχουν ίσες ευκαιρίες πρόσβασης σε κάθε τομέα της ακαδημαϊκής κοινότητας. Η προώθηση της έννοιας της συμπερίληψης αποτελεί βασικό στόχο ώστε μέσα από την εφαρμογή του σχεδίου προσβασιμότητας να εξασφαλίζεται ο σεβασμός στην διαφορετικότητα του κάθε ατόμου. Μέσα από την διαφορετικότητα ο καθένας μας γίνεται μοναδικός!
